< div id=”header ”>< / div>

måndag 23 november 2020

När jag har mitt på det torra inte mycket att blogga om under coronatider


Corona restriktionerna begränsar utbudet vad man kan göra. Väder och årstid begränsar lusten att vistas ute. 

Kom på att det finns obegränsat med tid att tvätta, städa, lyssna på radio och se på allt som finns på tv.

Jobba hemma tycker de man ska göra och som pensionär är jag redan arbetsbefriad och pengar kommer in varje månad kring 18-19:de varje månad så jag kan leva livet. 

Som ensamvarg drabbas jag inte särskilt mycket av nånting egentligen mer än att jag går upp på morgonen och lägger mig på kvällen. Jag har förresten inga tider att passa. 

Jag har blivit glesare med bloggandet också. Känns inte läge att blogga när Corona tar upp allt fokus i media.

Inga kommentarer: