< div id=”header ”>< / div>

söndag 24 december 2017

God Jul alla skumtomtar !

''

Jag är ingen stor vän av julen egentligen. Jag har firat de jular som var något att ha och betydde något för mig. Men sedan min mamma gick bort 1998 är julen inget jag firar direkt.

På en och samma dag blev jag hemlös var skriven hos mamma, föräldralös och jultraditionerna som morsan höll i bröts. Således finns inget att fira.

I år är jag uppsagd från min lägenhet och det är sista julen jag sitter här i min lägenhet och skriver denna bloggen. Således inget att fira det heller.

Under året har också vänner jag önskade god jul förra gången det var jul gått bort och skaran av goda vänner har minskat i antal. Kvar är alla skumtomtar jag kan önska en god fortsättning. Så god fortsättning då på er.

Inga kommentarer: