< div id=”header ”>< / div>

torsdag 29 maj 2014

Öppet inför valen men mycket grönt, feministiskt och vänster i opinionen i vår!

Inflation i undersökningar och valresultat och nöjer mig med att presentera Novus som är den senaste innan MP-kongressen där MP ligger över 10%. Stressig värre nu är på väg till kongress i Göteborg och hinner knappt blogga. Men den stora grejen är att alliansen inte verkar helt uträknat även om två partier ligger på gränsen och att F! nu börjar bli synliga mer och mer.

Jag kommer under kongressen att ägna mig åt den och det pågår en westpride-festival passande nog samtidigt. Jag är nöjd med att maj månad varit min bästa maj-månad läsarstatistiskt. Mycket tack vare det intresse som EU-valet fört med sig. Men nu återgår jag till nationell och lokal nivå mer framöver med ett och att stänk från EU-valets efterdyningar också.

Inga kommentarer: