< div id=”header ”>< / div>

fredag 12 oktober 2012

Give peace a chance!


Hurra jag får fredspriset då det tilldelats EU och jag tillhör det. Något som presidenten i USA Obama fått tidigare och nu var det väl min och andra EU-medborgares tur. Tyvärr blir det lite inflation att en kontinent som inte har hela Europa med sig får priset utan en del av den.

Jag skiter i vilket men vet inte om det är en ironi att det utses i Norge då de inte är med i EU men nog gärna vill puffa på att vara med? Tror jag ska fira med en mandeltårta och hoppas jag och andra förvaltar detta förtroende väl. Vi ska ta väl hand om er norrmän om ni ansöker att få vara med i vårt fredsprojekt men lämna gärna NATO först.

DN, AB, Svd, GP, SVT, Expr, AB2, AB3, Expr2, Svd2, DN2, DN3, DN4, DN5, GP2, Metro

Bloggat: Schlaug, Schlaug, Hållplats Hydén, Martin Moberg, Ung Vänster, Kommunisterna, Motpol,
Stefan Svärd, Centrifugen, Högberg, Rudberg, Ekonomisten, minding,

Inga kommentarer: