< div id=”header ”>< / div>

söndag 16 juni 2024

Jag funderar på att ställa upp i nästa kommunval i Varberg


 Jag har gedigen kommunpolitiskt erfarenhet och samarbetat med i stort sett alla politiska partier i Varberg och fungerat som en svängdörr in i politiken. Jag betraktades som slut som politiker redan 1998 då jag avtjänat tio år i politiken i kommunstyrelsen  och i kommunfullmäktige.

Jag gjorde comeback 2010 men kände mig inte välkommmen i Miljöpartiet betraktades som en föredetting blev motarbetad och blev ”politisk vilde” under en tid. 

Ett parti som förstod mina förtjänster och kunskaper var SD som erbjöd mig plats i nämnd och bolag och plötsligt var jag på banan igen.

Jag gillar att utmana men vågade inte stå på någon lista valet 2022.Men är beredd att åtminstone stå på listan inför valet 2026 . Jag släpper gärna yngre förmågor före mig men kan tänka mig en framträdande ersättarplats  på listan. 

Inga kommentarer: