< div id=”header ”>< / div>

onsdag 15 maj 2024

Trollfabriker ointressant för mig


 Vilka är intresserade av trollfabriker? Jag själv är aktiv på Facebook , X och Instagram. Tik-tok har jag inte försökt mig på men bloggar också.

Att påverka mig går inte jag tänker själv. Jag är noga med fakta mer än propaganda. 

Vad gäller Facebook ganska oförargligt på sociala medier och mer att man talar om att man finns. X fd twitter är mer fart i och mer politiskt. Men hur många använder X egentligen i politiken?Inte särskilt många. Instagram använder jag sporadiskt men tycker det är ganska dött.

Det är upp till var och en att använda källkritik. Det ska inte behövas ett halvår med dolda kameror för att avslöja något. Dessutom ska sådant som upplevs kränkande och sårande tas bort.

Mitt fokus är lokalpolitiken ägnar mig åt lokal bevakning av vad som sker i min kommun. Jag. Tar inget betalt och tänker som sagt själv.

Inga kommentarer: