< div id=”header ”>< / div>

söndag 20 september 2020

Om tio dagar ska jag ha gått ner 10 kg på två månader !

 


Jag har 10 dagar kvar sen ställer jag mig på vågen igen. Jag har redan gått ner 9 kg och har alltså 1 kg kvar till målet (delmålet). 

Idag gick jag en extra promenad som varade en timme. Men det var idag. 

Vätska ja det är bra men helst då rent vatten. Jag varierar té, kaffe, varm choklad som VARM dryck.

Just nu inne en period med soppor idag en kycklinggryta jag haft i två dagar. 

Bröd äter jag ytterst sällan men då i form av knäckebröd. Pålägg varierar just nu ost och salami/korv. 

Eftersom jag är inne i slutstadiet på en krävande bantningsperiod så är jag noga med att nå målet. Inte över och inte under. 

Jag kommer att ta nytt beslut hur jag går vidare 1 oktober vet att det inte går att slappna av utan gäller att gå vidare.

Första månaden var väldigt krävande. Mycket humörsvängningar, sömnstörningar men har nu nått en bättre balans. 

Om tio dagar vet jag svaret om jag nått 10 kg viktnedgång på två månader. 

Inga kommentarer: