< div id=”header ”>< / div>

tisdag 4 augusti 2020

En amatör är på väg att genomföra ett bantningsprojekt !

Jag har bestämt mig för att må bättre - läs gå ner i vikt, äta sundare, röra mig mer och få bättre sömn.


Första veckan har jag i stort sett avstått från mat åt en burk gulaschsoppa under hela veckan. På lördagen frestade jag på med bacon, ägg och pommes stripes för det hade jag hemma.


Köpte jordgubbar på torget på lördagen som jag hade grekisk youghurt till och det varade till söndagen också.


På söndagen blev det omelett då jag ville ha slut på äggen.


Andra veckan som pågår nu har jag gjort en grönsakssoppa med strimlat fläskkött som varar måndag- onsdag. För att iaf få i mig varm mat en gång om dagen.


Nu kollar jag på nätet om grönt té då det ska vara vätskedrivande och får igång kroppen. Jag dricker i vanliga fall aldrig té.


Vi får se hur fortsättningen blir på mitt bantningsprojekt. Bara jag slipper alla jävla kommentarer och goda råd.

Inga kommentarer: