< div id=”header ”>< / div>

tisdag 21 maj 2019

Min röst går till Partiet Vändpunkt i EU-valet !


Jag var på möte igår i Varberg med Partiet Vändpunkt där Max Andersson föredrog vad partiet står i olika frågor och hur de tänkt sig den politiska tillvaron.

Till skillnad från andra partier gödslas inte Pv med pengar i massor utan får betala allt ur egen ficka. Det finns seriösa ambitioner och Max har suttit fem år i EU-parlamentet i den gröna gruppen. Han har även erfarenheter från riksdagen.

Efter noga övervägande och jämfört alla partier har jag kommit fram till att MIN RÖST gör bäst nytta hos Partiet Vändpunkt. Där finns en ambition att bygga upp ett parti från grunden även efter EU-valet och de tar djupa frågor på allvar.

De har kompententa och pålästa företrädare utan karriärambitioner. De vill något med de frågor andra partier gör till ett politiskt spel med.

För mig ser jag som media redan utsett "vinnare" och "förlorare" i valet och bidrar till att folk inte röstar alls för dem som tycker annorlunda om spelet som pågår. oavsett om Pv kommer in eller inte spelar det ingen roll. De har som mål att etablera sig framöver och vill ha hjälp med detta.

För mig framstår Partiet Vändpunkt som det bästa alternativet i årets EU-val.

Inga kommentarer: