< div id=”header ”>< / div>

torsdag 9 maj 2019

Dags att Europa får en Vändpunkt de närmaste fem åren !



Efter att ha gjort valkompassen här så hade jag mest gemensamt med Partiet Vändpunkt men även med olika kulörer ihop med andra kandidater i Europa.

Sverige räknas som en valkrets och har 20 kandidater som slåss om platserna. men när jag röstar vill jag ha en helhetsbild. För mig passar den bäst ihop med PV oavsett att media nu framställer etablissemanget som de enda realistiska att rösta på.


Men har inte PV etablerade politiker då? Jo de har politiker precis som jag var med i Miljöpartiet och JAG VET hur oliktänkande behandlats där på olika nivåer så det är inget alternativ för mig.

"Rösta på 25 riktiga beslut som Europaparlamentets ledamöter har tagit under de senaste fem åren och se i slutet vilka politiker, nationella partier och europeiska politiska grupper som matchar dina åsikter baserade på fakta (i stället för deras löften/manifest)."


För övrigt grattis. Det är ju Europadagen idag 9 maj.

Inga kommentarer: