< div id=”header ”>< / div>

torsdag 15 november 2018

Antingen Stefan Löfven eller extraval !



Antingen Löfven eller extraval tror Mats Knutson i en kommentar i SVT.

Mitt förstahandsval var Ulf Kristersson mitt andrahandsval är Stefan Löfven

Vad han får ihop är av mindre betydelse. Han ska inte ha riksdagen mot mig.

Jag fick fan på fb att jag förordade Ulf som statsminister. Nu är det upp till bevis för dem som klankade på mig att se till att Stefan blir val ELLER så blir det nyval som är alternativet.

Folk har en förmåga att man ska tycka som de tycker på fb men deras slutledninghsförmåga är reptilens. Vad är plan B, vad är plan c?

Det politiska innehållet får vi återkomma till. Konstaterar att den rödgröna expeditionsministären lagt en övergångsbudget. Vi får hoppas reptilerna är nöjda och glada över innehållet i den.

Inga kommentarer: