< div id=”header ”>< / div>

måndag 3 september 2018

Jag vill rikta ett tack till samtliga som kandiderar i valet - det är tack vare er vi har ett val !



Sex daga före valet funderar jag fortfarande.

Jag har nu följt valrörelsen överallt dygnet runt och vid valstugorna i Varberg är jag antagligen den kändaste personen bland partierna då de ser mig där hela tiden. Men VAD ska jag rösta på?

Det kommer antagligen att slå ner som en bomb men vill ge ALLA partierna chansen att visa sig före valet.

Förutom en skrängubbe som förföljer mig i rosa mössa är det en vänsterpartist (står på listan) som hoppat på mig öppet vid valstugorna. En otrevlig och osympatisk politiker i form av Tommy Rydfeldt )L) uppenbarade sig från Kungsbacka och sa gå nån annanstans hej. I övrigt inga svårigheter. Stunden efter kom en annan liberal som visade sig kontaktbar likadant hos vänstern. Ge inte upp det finns bra människor hos alla partierna.

Detta valet är det svåraste någonsin då det görs utspel, sker påhopp och det är säkert mycket tufft att vara kandidat hinna med och lätt att bränna ut sig.

Jag tackar SAMTLIGA kandidater som ställe upp i valet. Det är tack vare er jag har något att välja ibland men skulle gärna vilja ha mer än en röst i detta valet på de tre nivåerna.

Inga kommentarer: