< div id=”header ”>< / div>

fredag 23 februari 2018

Liberalerna i Varberg har ryckt upp sin fb-sida i Varberg !


Här gör jag en uppföljning av liberalernas fb-sida som jag granskade för två år sedan.

Mitt omdöme för två år sedan gällande liberalernas fb-sida i Varberg

Gilla:51

Betyg: Sämst av alla jag granskat. Verkar inte vara någon medveten satsning hos Liberalerna i Varberg. Sannolikt är de bättre i politiken än på facebook

Efter detta har gjorts en markant uppryckning.

Dagsnotering 23/2 2018

Gilla
: 285 ( bra uppryckning från en väldigt låg nivå)

Betyg: Liberalerna har verkligen gjort ett försök att göra sin fb-sida intressantare även om jag i bildmaterialet ser en överbetoning av något äldre liberaler. Hur ska ni nå förstagångsväljarna? Men i övrigt klart bättre än för två år sedan då liberalerna var sämst på det här med fb-sidan.

Inga kommentarer: