< div id=”header ”>< / div>

lördag 15 februari 2014

På kvällskvisten en lördag!

Ointresserad bloggare
Ja så var det det här. Det som inte stått i tidningen har inte hänt. Jaha och det som finns i sociala medier är blaj blaj. Det som sänds i tv sänds i fel kanaler så man kan inte se det typ OS i Sotji. Det som sänds i SR ska vara opartiskt

Ibland brukar jag gå ut i verkligen och se om det händer något.Ofta har det inte det utan allt går sin gilla gång. Frågan är när folk inte vet vad som går på tv, hur det går i OS, vad som sänds i radio eller deltar i sociala medier,läser tidningen hur ska vi uppfatta det?

Fara för demokratin och ska politikerna likt Jehovas Vittnen nu springa och knacka dörr för att lyssna av eller informera för tydligen räcker inte saker till eller något fattas? Borde inte alla partier då knacka dörr inte bara moderater och sossar som tycks ha mest pippi på detta?

Ibland kommer jag i stadiet att jag inte vet vad jag ska blogga om. Det är när jag möter en person som säger.Jag läser aldrig bloggar.Då kan luften gå ur när jag tagit god tid på mig att kolla igenom det jag skrivit.

Det finns många som är allmänbildade och kunniga gäller faktiskt de flesta som finns med i våra politiska partier.Men om jag skriver att det finns motsatsen också som är politiskt fullkomliga idioter. De har faktiskt rösträtt också.

Inga kommentarer: