< div id=”header ”>< / div>

torsdag 28 mars 2013

Kulturkrock och schism inom Miljöpartiet!


  • Pierre Ringborg

    Du har taggat mitt namn sju ggr och tagit upp min tid inför kommunfullmäktigeförberedelsen. Du visar ingen respekt alls ditt ego! Tror inte du blir vald till någon riksdagslista i topp alltså!
    Karriärister som du ska plockas ner
  • Yuri Silva

    Jösses du behöver hjälp. Jag har aldrig gjort något dåligt mot dig och jag förtjänar inte heller att bli behandlar respektlöst av dig. Ha det bra Pierre, jag menar det. Lycka till i fullmäktige
  • Pierre Ringborg

    Nej men du som tog bort mig som fb-vän och utsåg mig som fb-fiende istället.
    OS/ DU gjorde det inte jag kastade handsken
  • Yuri Silva

    Jag tog bort dig som fb-kontakt då du sprider falska påhopp om mig och andra. Det är inte bra.
  • Pierre Ringborg

    Till skillnad från dig som föredrar slutna sällskap är MIN fb-sida OFFENTLIG så även de som är fega och anonyma kan se den.
  • Yuri Silva

    Du gör som du vill Pierre. Det är fritt land.
  • Pierre Ringborg

    Men du skrämmer mig
  • Yuri Silva

    Nu blev jag nyfiken. På vilket sätt skrämmer jag dig? Det vill jag inte göra. Det är inte min mening.
  • Pierre Ringborg

    Jag skrev att jag förbereder kf och du håller fortfarande på och trakasserar...du behöver hjälp
    Har du inget att göra på dagarna än att debattera svenskhat? Gå till en psykolog!
  • Yuri Silva

    Ok. Då slutar jag svara på dina påhopp. Mvh Yuri
  • Pierre Ringborg

    Fortsätt du med ditt svenskhat- vi lever i ett fritt land
  • Yuri Silva

    Du kan försöka svara på dessa frågor.
    Vilka är svenskhatarna?
    Vad har de gjort mot dig?
    Varför ogillar du MP Halland?
    Vem ogillar du och varför?
  • Pierre Ringborg

    DU ÄR SVENSKHATARE och saknar RESPEKT för att jag förbereder ett kf-möte nu! Lägg av för fan!
    Ermin Skoric är ORDFÖRANDE i MP HALLAND och undanhåller medlemmar information debattmöjligheter
    SLUTENHETEN präglar er båda
  • Pierre Ringborg

    Vet att du kontaktat Ermin Skoric som sen skvallrat vidare
    Vad är du ute efter öppet bråk ta det öppet då men utan skvaller och järnrörsmentalitet. Ermin har inte kontaktat mig direkt utan bara skvallrat vidare.
    Jag har inte honom som fb-vän då han liksom du klickat bort mig
  • Yuri Silva

    Du utsätter dig för en ohållbar situation. Jag kan inte hjälpa dig.
  • Pierre Ringborg

    Gå ut offentligt om du vill hålla på med smutskatsning så håll inte på med internskvaller som du gör.
    Vill du visa makt nu.
  • Yuri Silva

    Jag känner att du behöver hjälp och det kan jag inte ge dig. Det är olyckligt att du och din vän blir behandlade negativt av myndigheterna. Jag hoppas att de kan hjälpa dig.
  • Pierre Ringborg

    Ska Ermin hjälpa mig tycker du eftersom han ville ha mitt tfnr nu under kommunfullmäktige?
  • Pierre Ringborg

    Vem ska hjälpa mig?
  • Pierre Ringborg

    Jag blockar dig nu för du har en dold agenda

Inga kommentarer: