< div id=”header ”>< / div>

söndag 23 oktober 2011

...och VEM fan är jag?

Söndag en tjock hög ligger vid brevlådan:Dagens Nyheter. Andra dagar heter de Hallands Nyheter eller Göteborgs-Posten. Samla inte papper säger någon ALLT finns på nätet. Nu när jag ändå har pappershögen så läser jag igenom den. Frågan är vad det är jag ska fördjupa mig i:SPORT, KULTUR, RESOR, LIBYEN, SVERIGE, MAT eller vad?

Kommer på att jag även har TV och RADIO att tillgå och när var jag på BIO eller KONSERT senast? Jag ska ju fylla min BLOGG också, hålla reda på FACEBOOK och TWITTER? Glömde jag kolla MAILEN nu? Det som fastnade mitt i källsorteringen och matlagningen hemma var en RÖST i radion. Det är val i Tunisien och vad hade inte turbulensen i Egypten och Libyen varit utan facebook och twitter? Jo just det.Därför lägger jag huvudvikten vid detta men det är skönt att koppla av med en tjock tidning ibland och en bit god mat efter.Jag behöver aldrig ha tråkigt även om vädret är uruselt. TID att umgås med andra? Jo jag går på olika träffar och möten också men vännerna har jag säkrast digitalt. Det är bäst så!

Inga kommentarer: