< div id=”header ”>< / div>

fredag 23 april 2010

Riksdagskandidat presenterad!

Nu har jag tagit ett kliv till in i valrörelsen. Jag har presenterat mig själv på miljöpartiet hemsida se här. Det är ingen märkvärdig presentation men den är märkvärdig ändå eftersom jag var den som fick vågskålen att tippa över. Hälften av kandidaterna hade inte presenterat sig se här,

Jag blev nedflyttad från nr 6 till nr 10 på stämman så jag betraktas som en "medioker" kandidat på riksdagslistan. Som en sådan kan jag alltid visa vägen att vi är en majoritet som vill visa vad vi är för några och vad vi ev. vill åstadkomma politiskt än att bara stå som ett namn med ort.

Jag har ett bekymmer och det är hur jag som bloggare ser på mig själv. Ja fråga Pelé som hade nr 10  när frågan kom hur det kändes att vara världens bäste fotbollspelare. Med mig hoppas jag att inte bäst före datum gått ut.

Inga kommentarer: