< div id=”header ”>< / div>

onsdag 14 augusti 2024

Nu gäller det att fylla planeringskalendern


Dags för planering. Märker semestrar och ledigheter på väg ta slut och samhället rullar igång på allvar.

Jag har mängder med möten som ska bokas in blir nästan lite rädd hur vårt samhälle fungerar. Jag är lite allergisk med för långa ledigheter och tomrum som uppstår. Jag tillhör personer som har svårt att koppla av utan vill vara genomorganiserad.

Det är lite farligt när tv:n ska bli bästa vännen och upptäcker folk som avstår tv på sommaren. En del älskar sina jobb, andra har intressen att umgås och vi är alla olika hur vi planerar.

Jag har redan tandläkaren planerad i augusti och vissa politiska förehavanden. Jag har också med sjukvården att göra och går på medicinering och kontroller.


Inga kommentarer: