< div id=”header ”>< / div>

onsdag 29 maj 2024

Politiken kräver stenansikten inför ett val


 Nej jag kryssade inte mannen på bilden Andreas Ahlqvist utan vände på valsedeln och kryssade ett namn som stod längre ner på listan.

När jag lämnade förtidsomröstningen mötte jag en jag känner. -Jaha du är ju nazist så vad du röstar på är väl inte hemligt. Jag tog det som ett skämt märkte att när jag la upp öppet vad jag röstat på kom kritiken.

.Jag går ut öppet utan hemlighetsmakeri och AVSLÖJAR hur jag röstat.Fy på mig så kan man inte göra.

Nu är jag alltså en som stödjer lögner, trollfabriker, hat och hot? Jag förhåller mig kall som enbart förhåller mig till lokal politik och inte till rikspolitiken.

Lokalt har vi haft ett bra samarbete i Varbergsalliansen med stöd av Varbergspartiet. Det är det samarbetet jag förhåller mig till. Sedan är det upp till varje väljare att lägga sin röst vad de själva känner för inte lägga sig i vad jag röstar på.


Inga kommentarer: