< div id=”header ”>< / div>

lördag 27 april 2024

Undvik att hamna på sjukhuset under sommarsemestern


 Se till att inte hamna på sjukhuset under sommaren då ordinarie personal har semester. Min erfarenhet är kanske inte själva vården på sjukhuset där springer de som skållade råttor.

Det värsta för mig började när jag skrevs ut en söndag svag som ett Bambi och skulle träffat kurator som naturligtvis jobbade vardagar.. Det blev naturligtvis ingen träff. Den som körde mig till sjukhuset har nyligen gått bort den som hämtade mig har sålt bilen.

Hur jag hamnade på sjukhuset berodde på att jag först var hos husläkaren som sa till mig att åka till akuten då mina värden var urusla.

Helvetet började när jag kom hem fick mediciner jag skulle hålla reda på.Det hade varit intrång i källaren medan jag låg på sjukhuset och hade ingen stadigvarande hjälp med det jag behövde fixa. Mina boendehandläggare hade båda semester så jag fick klara mig bäst jag ville.

När jag skrevs ut från sjukhuset var det på grund av platsbrist och inte mitt eget val jag kastades ut alltså och hade ingen hjälp hemma viket ledde till svår panikångest.

Det tog tid för mig att få hjälp med handikapputrustning på toaletten och en rullator då jag inte visste vart jag skulle vända mig..

Inga kommentarer: