< div id=”header ”>< / div>

måndag 10 juli 2023

Viktnedgång med problem?


 Hade som mål att gå ner i vikt innan sommaren. Startade med 103 kg väger idag 87kg.Det säger sig själv att en viktnedgång under några månaders tid inte sker utan problem.

Aptitlöshet, kraftlöshet, sömnstörningar och socialt utanförskap. Jag har beslutat att gå till läkare för kontroll. Känner att det fungerar inte längre. Det tar emot har blivit både en psykisk och fysisk belastning att inte njuta av sommaren som alla andra.

Blir alltmer isolerad hemmasittande och apatisk. Jag som alltid varit van att röra mig börjar få fobier inför folk. Folk har tjatat på mig att kolla upp mig men inte lyssnat.

Jag är van att alla är ständigt upptagna har egna problem att ägna tid åt nu dags att tänka på mig själv hälsa och mående.

Inga kommentarer: