< div id=”header ”>< / div>

onsdag 18 mars 2020

Tips: Byt batteri på din mobil och använd internetdelning !


Jag har en LG mobil ett antal år gammal som jag funderat på hur länge den kommer att hålla. Förra året kom jag på att om jag beställer ett batteri på Batteriexperten för 199 kr så håller mobilen lite längre.

Jag har nu beställt ett batteri för andra gången och sedan kan jag inte skylla på batteriet.


Jag hade tidigare två nummer där jag betalade var för sig ett lap toppen som är över tio år genom sticka och ett för mobilen. Då fick jag tipset om internetdelning där du använder mobilen och levererar sändning via internet till inte bara lap toppen utan surfplattan jag köpte för ett år sedan.

Gäller bara att hitta inställningen. Du kan använda surfplattan eller lap toppen medan du själv sitter i telefon med mobilen.

Efter en tid kom jag på att 16 GB var lagom för mig att använda per månad. Det kostar 195 kr/månaden. Använder Comviq.

Inga kommentarer: