< div id=”header ”>< / div>

fredag 14 juni 2019

I väntan på ett domslut från Förvaltningsrätten i Göteborg !


Snart ett år innan #basinkomst beviljas enligt ålderspension.

Jag väntar när jag skriver detta på ett BESLUT eller DOM som det heter från förvaltningsrättenjag överklagat att försäkringskassan avslagit mitt läkarintyg.

Jag har nu väntat i 13 månader och har mindre än detta kvar till "riktig" pension.

Jag kontaktade min arbetsmarknadshandläggare och frågade när tar du ut din semester. Så nu har jag fram till 8 juli att få beskedet om vi nu ska bestämma ett möte och tolka beskedet (Domen).

Något möte mellan mig och arbetsmarknadshandläggaren kan inte bokas in under semesterperioden så det är egentligen skitsamma när domen kommer från förvaltningsrätten. Å andra sidan måste vi ändå bestämma ett möte framöver och diskutera domen.

Ja så ser Sverige ut för mig nu under semestertider. Ingen ordning med någonting.

Inga kommentarer: