< div id=”header ”>< / div>

söndag 9 december 2018

Tre månader kvar av min skuldsanering !



Tre månader kvar på min skuldsanering vad innebär det?

Bostad? Ja jag är fortfarande portad på bostadsmarknaden. Varbergs bostad har kravet att jag efter att blivit skuldfri har sex månaders karens för att erhålla eget kontrakt.

Således kommer jag fortfarande att ha kvar min "nödbostad" där jag bor nu hos kommunen. I en lägenhet som jag inte får byta eller ta över med eget kontrakt.

Abonnemang? Enligt en kreditupplysning får jag för närvarande inga abonnemang hos operatörer för att koppla upp mig på datorer.

Arbete och inkomster?


Att tjäna mer än existensminimum lönar sig inte för närvarande då min skuldsanering förutsätter att jag lever på snåla nivåer och inte har något att betala gäldenärerna.

Att bli av meden skuldsanering innebär således en hel del frihet för mig.

Inga kommentarer: