< div id=”header ”>< / div>

torsdag 15 juni 2017

Dags att rensa bort fb-vänner och behålla de riktiga vännerna !

Politisk känsliga personer kommer jag att sopa bort som fb-vänner på min fb-sida nu. Spioner som vill läsa vad jag skriver, gillar och vem jag konverserar med får använda sig av bulvaner.

Ja nu gäller det att sortera agnarna från vetet. Ju närmare ett valår man kommer ju känsligare är det att ha politiska vänner från olika läger som fb-vänner. Jag har själv egna åsikter också som kanske inte gillas av alla men kan accepteras.

Det finns de som försöker styra mig i vissa politiska riktningar men jag tar själv ställning till vad JAG anser är riktigt och ger SOPOR när jag anser att viss person och visst parti ska ha dem.

Det var som någon sa en gång. "Du kan inte vara vän med alla då får du problem." Nej och det räcker för mig att en majoritet av mina fb-vänner VILL vara vän med mig det räcker mer än gott och väl.

Inga kommentarer: