< div id=”header ”>< / div>

måndag 13 augusti 2012

Avdankad politiker ser framtiden an!

Så var då OS slut och Göteborgs kulturkalas hägrar. Solen ger oss fortfarande sköna dagar och arbetslinjens Sverige har kommit i gång. Ser  METRO i tidningsstället och den är ibland bra ibland mindre men den är ju GRATIS.

Själv måste jag börja röra på mig mer och ge mer utrymme för det. Jag måste också ha koll på dieten och nu är det inte OS-snacks som gäller utan riktig föda. Till biblioteket drar jag för att kolla datorn och för att blogga fast jag har det hemma. Alltid någon som vill språka om nånting man träffar på.

Det finns många som ser mig som POLITIKER och det har det väl inte blivit för mycket av. Har gjort några inhopp i kommunfullmäktige, varit på några rådslag i MP, nåt årsmöte i länet och seminarie ang. miljöprogrammet i länet. Mycket är det inte!

I första hand ska jag stå till arbetsmarknadens förfogande som det så fint heter men har inte hört något från soc som styr detta som är min uppdragsgivare. Under tiden gäller det att sysselsätta sig själv.

2 kommentarer:

jeanette sa...

Ah, jag ser dig som en politiker i alla fall, avdankad eller inte det är skit samma. Du har allt som oftast bra kommentarer.
Gillar din rakhet...

AKIRUM sa...

Jag har sett dig som politiker hela tiden och naturligtvis även som medmänniska och facebookvän. Gillar det du skriver om på FB. Lycka till med jobbsökeriet :-)
// Kikki Sandström