< div id=”header ”>< / div>

lördag 1 oktober 2011

Facebook, twitter och blogg en egen värld för sig och mig!

Facebook är i ropet nu då de ändrat karaktär så många inte känner igen sig. Frågan är vad de då tänker om twitter där jag med mina followers ofta ser mystiska konversationer där jag kan läsa om Fredric Federley eller Maria Wetterstrand för att ta några som utmärker sig där. Jo sociala medier är vad man gör det till och jag har dessutom lagt till Goggle+ också för att ytterligare komplicera mig själv. Desutom lagt in gadgetar och specialdesignat min startsida för att passa mig med nyhetsflöde, väderkarta, klocka,kalender, Tv-program, radio och annat för att vara överblickbar..

Bloggen petar jag då och då i och förändrar då och då när jag känner att jag kör på i rutin. Dels ämnesval, dels design och för att fortsätta motivera vad jag håller på med. På Politometern står jag som miljöpartistisk bloggare, men ser att miljöpartiet nu ändrat sin bloggosfär till något annat än de som finns på Politometern? Måhända är min och Birger Schlaugs kritiska syn på partiet inte gångbar på partiets officiella sida men vad gör det. Jag finns med bland bloggarna i MP, Halland trots att jag inte har uppdrag på regionnivån längre. Undrar hur fri grön bloggare jag egentligen är egentligen? Får fundera på saken!

Inga kommentarer: