< div id=”header ”>< / div>

söndag 4 juli 2010

Handlar allt om Mona nu?

Läste DN här hur synd om Mona allting är. Då dök detta upp i DN här hur kompetent Fredrik är. Ännu mera synd om Mona alltså. Spär jag på med tre bloggar här, här och här så är det extra extra synd om Mona. Jag förstår inte om det nu INTE handlar om sakpolitik att jag nu här ska blogga om Mona. Det har jag gjort tidigare och när ledaren för de rödgröna ifrågasätts blir jag allvarligt bekymrad. För det handlar väl om mer än Mona.?

1 kommentar:

Anonym sa...

Mona ger inte ett kompetent INTRYCK, hon verkar mest bara ha fått maktposition för att hon en gång såg snygg ut. För det hon säger, och sättet hon säger det på, är ju ingenting som många vill lyssna på. Så om inte s byter ut Mona, så VILL ju inte "Grön-vänstern" vinna valet, då är det ju som att kasta in handduken till Arrogans-partierna. Och så behövs ju ett mycket tydligare fokus kring att förtydliga för människor VARFÖR det kunnat vara så relativt lugnt i Sverige under orostiderna. Trots att Moderaterna sänkt skatterna. ARROGANS-PARTIERNA SÅLDE JU FAKTISKT UT VIN&SPRIT FÖR CA 200MDKR, klart det ger en rejäl trygghetsbuffert - KORTSIKTIGT. Det väljarna isåfall behöver varnas över är ju just att det inte finns hur många statliga bolag som helst, och när Arrogans-partierna inte längre har några bolag kvar att sälja ut, så finns heller ingen trygghetsbuffert i deras politik. Och DÅ får befolkningen känna av det RIKTIGT hemska i Arrogans-partiernas politik. Då riskerar ju våra trygghetssystem att KOLLAPSA.