< div id=”header ”>< / div>

tisdag 29 juni 2010

Känner mig som Bockstensmannen idag!

Igår ramlade gratulationsprogrammen in en strid ström på facebook från alla möjliga och omöjliga. Gjorde några försök att blogga och meningslöst att lägga upp något vettigt på facebook som var strukturerat. Längst kom jag väl med EU-frågan där MP och V svängt in mot mitten så det inte syns var skiljelinjerna går mellan de rödgröna längre.

Idag hade jag planerat en intervju och den tog närmare tre timmar. Munnen gick som en väloljad blixt och mig är svårt att få stopp på när jag väl kommer igång. Var på soc-byrån och lämnade in min ansökan om bistånd sedan inhandlade jag en dator för närmare 7.000:-. Nu ska jag vila och äta samt se på fotboll. Bockstensmannen behöver vila efter pålningen.

Inga kommentarer: