< div id=”header ”>< / div>

söndag 27 juni 2010

Debatter på facebook och verkligheten!

Jag har valt att vara OFFENTLIG på google och vem som vill kan söka det som är positivt eller negativt om mig där. Det säger ingenting om hur jag mår eller vilken plats jag är på vid det aktuella tillfället. Bara var i cyberymden jag befinner mig och uttalar mig om vitt skilda saker som far ut från mitt huvudet och in på en dator.

Många tror väldigt mycket och då är facebook utmärkt att skapa bilder, uppfattningar och i värsta fall vanföreställningar om vad jag gör och åstadkommer. Väldigt få väljer att ringa upp vederbörande, ännu mindre att stämma träff. Ofta är det media samt andra bloggare samt utsatta politiker där gemenskapen finns.

Ibland är det skönt att gå ut i den grå vardagen, i verkligheten och göra något annat som kan skapa inspiration.Jag har mycket nytta av facebook och bloggen har jag som en politisk dagbok men saker och ting får inte gå till överdrift. Dessutom använder jag twitter också. Så jag är fullmatad i min cybetillvaro.

Inga kommentarer: