< div id=”header ”>< / div>

tisdag 13 oktober 2009

Se upp för Bodström!

Jag har beslutat att inte kandidera till riksdagslistan i 2010 års val. Jag har många skäl. Dels en komplicerad partner till vänster som jag inte vet vad jag har och dels en partner till höger som jag heller inte vet vad jag har: Bodström http://bodstrom.pelpet.com/ . En som sitter i riksdagen, författar deckare när andra bloggar o facebookar och arbetar som advokat under sin riksdagsperiod.

Thomas Bodström äger högt anseende bland de rödgröna medelklassväljarna som måste nås om MAKTEN ska nås. Mona Sahlins högra hand om man så vill med betoning höger. Det är jättekul att se Lars, Peter, Maria och Mona bilda ett alternativ men utan Thomas Bodström väger de lätt om det handlar om MAKT. Han riskerar att bli den verkliga vågmästaren EFTER valet och då gäller det att se upp. Självklart ska jag bidra till det att förstärka det GRÖNA inslaget i det rödgröna laget men se upp för Bodström! Övertyga mig om att jag har fel historien visar att jag får rätt!

Inga kommentarer: