< div id=”header ”>< / div>

söndag 18 december 2011

Bättre opinionssifror för MP ger utrymme för de gröna karriäristerna!

Nu är MP det parti som växer snabbast i opinionen sedan valet och S det som har svårast. Nu märker jag också att om det inte finns direkta samarbeten just nu med S och MP att de också ska ses som ev.motståndare. Jag är övertygad om att det nu är uteslutet med ett samarbete mellan de rödgröna som i förra valrörelsen inför 2014.Där samarbeten finns gör man kanske det men som helhet tror jag ett ställningstagande för annat än grönt i nästa val är uteslutet för MP.MP Varberg och MP Halland och jag är inte helt kontanta.Den som följer bloggosfären kan konstatera att jag inte är en dörrmatta för att vara en propagandamaskin för gröna karriärister. Så är det och så får det bli!

Inga kommentarer: