< div id=”header ”>< / div>

onsdag 25 november 2015

Så var pajkastningen igång i MP Varberg igen !


Jaha då går kommunfullmäktigegruppen ut i HN ja MP i Varberg efter att krisgruppen presenterat sin rapport två dagar efter att de har lågt förtroende för mig.

Det hänvisas till ett icke justerat protokoll. Undrar hur det ser ut för jag läser allt nu via nättidningen i HN.

Själva artikeln är lite rörig för nu dyker plötsligt en person upp till mitt försvar: Göran Andersson.Ende representanten i valberedningen, sitter i kommunrevisionen och dessutom i lokala säkerhetsnämnden på Ringhals.

Krisgruppen som varit i funktion från 7 september till 23 november har arbetat för att få fram ett bättre samtalsklimat har nu avslutat sitt uppdrag. De har överlämnat dokumentet till den lokala MP-styrelsen som är IDENTISK med kf-gruppen 1-5 förutom en person.

Nu kallar samma människor sig för "kf-gruppen" och märkligt nog har jag inte deltagit på det mötet och blivit kallad fast jag rimligtvis bör vara en sjättedel av den gruppen.

Nu har jag inte heller sett att krisgruppens dokument har blivit offentligt men det är lätt gjort. Jag har dessa framför mig på bordet och kan lätt omfattas till offentlig handling.

Jag har hela tiden varit i god tro att all fokus legat på krisgruppen. Men som jag tidigare skrivit så verkar INGEN längre tar denna opartiska grupp på allvar.Nu gäller det att gräva nya skyttegravar till nästa salut levereras!

Inga kommentarer: