< div id=”header ”>< / div>

fredag 23 juni 2017

Min midsommarafton 2017 !

Midsommarafton : Det är en dag vi ska vara glada men då ringde Radio Halland som gjort ett inslag om Åkaren och ville ha en intervju,

Jag kollade vädret tog mig en runda till torget och köpte jordgubbar. Handlade lite mera varor vid Kvantum som ligger en bit bort.

Kollade med grannen om det blir solväder och vi konstaterade att det snarare blir tvärtom.

Nej kylskåpet är fullt och det blir att vara mer inomhus eftermiddagen och kvällen. Små grodorna får någon annan sköta jag tar hand om kylskåpet.

Min granne och kompis Lars är fortfarande på sjukhuset och förstår det är inte lätt att genomgå en stor operation och samtidigt få besked att vi som bor i huset ska ut härifrån. Vilken jävla midsommarafton för honom?

Inga kommentarer: