< div id=”header ”>< / div>

lördag 31 december 2016

Året 2016 då Miljöpartiet blev ett mainstreamparti och jag lämnade !


Så då var ett bloggår till ända. Frågan är hur orkar jag blogga minst ett inlägg varje dag i flera år? Folk orkar ibland inte klara av ha en åsikt, yttra sig och allra minst engagera sig. Sanningen är att jag gör omprövning hela tiden vad gäller mina blogginlägg

Mycket av fokus i min blogg har legat på Miljöpartiet som jag lämnade 7 september då jag fann att det är stört omöjligt att ha någon påverkan. Antingen gillar man det eller så drar man. Jag drog.

Sedan har jag haft fokus på Varberg det är här jag bor, har min bas och verkar.

Jag har också följt utvecklingen i fb-gruppen Grön Omstart som haft en turbulent utveckling men sedan de "fyras gäng" dvs Jabar Amin, Annika Lillemets, Valter Mutt och Carl Schlyter inordnat sig i Miljöpartiets riksdagsgrupp har gruppen blivit mainstream.

Jag följer också Birger Schlaug och hans synpunkter i sin blogg. Det var nog mycket tack vare hans blogg jag själv började blogga.

Hur jag lägger upp bloggen i fortsättningen återstår att se. Det beror mycket på vad som inspirerar mig att blogga om.

Inga kommentarer: