< div id=”header ”>< / div>

onsdag 21 september 2016

När Miljöpartiet i Varberg gör sina representanter till (-) och oberoende gröna !


Någon journalist som skulle skriva en motion som jag hade lagt upptäckte en sak. Det stod inte (MP) längre det stod (-) bakom mig som partibeteckning på kommunens informationssida. Alltså har Miljöpartiets lokalavdelning meddelat kommunen detta men inte jag. Snabbt jobbat !

Det intressant i sammanhanget är att min "partikamrat" fd MP som är ersättare i servicenämnden också är streckad av Miljöpartiet (Obs han har iaf betalt medlemsavgiften året ut och jag avbröt ett autogirande). Så lätt är det att bli ett streck istället för MP OM man har politiska förtroendeuppdrag.

Ersättare i kommunfullmäktige . Där det är angivet ett streck är en som valdes som miljöpartist

Ordinarie i kultur och fritidsnämnden

Ersättare i servicenämnden

Inga kommentarer: