< div id=”header ”>< / div>

lördag 25 juni 2016

Om Storbrittanien lämnar är det ett land som inte tog ansvar för flyktingströmmen i höstas!


Ja hur bra och hur synd är det om Storbrittanien nu om de lämnar EU? Ställde de upp när flyktingsströmmen kom ? Kommer de att bidra till en gemensam flyktingpolitik i EU eller är det inte så att de nu kan smita ut genom nödutgången och Sverige bland annat sitter som Svarte Petter?

Jag förstår inte vad det är som Storbrittanien och Sverige i nio av tio omröstningar är överens och vad det är att beklaga om man inte är överens i den viktigaste frågan?

Vad har den brittiska konservativa regeringen gemensamt med den feministiska rödgröna regeringen? Har de samma "värdegrund"?

Inte minst frågar jag mig när miljöpartister i topp-position nu beklagar och åmar sig för vad som händer och sker. Ni hart inte glömt att MP en gång var hängivna och fanatiska motståndare till EU?

Det ska bki intressant att se vad som händer inom MP medanledning av den nyuppkomna situationen. Jag kan inte tänka mig att Carl Schlyter som suttit i EU-parlamentet och Max Andersson som sitterdär plötsligt tycker samma sak som Isabella Lövin.

Inga kommentarer: