< div id=”header ”>< / div>

torsdag 12 november 2015

Alliansen och MP har fest i Varberg men alla blir inte bjudna !


Alliansgruppen plus MP i Varberg ska ha samkväm. Med anledning av det har de olika partierna fått i uppgift att bjuda in sina förtroendevalda till en träff den 19 november.

Jag och en person till var aldrig med på listan över de inbjudna. Nu har jag fått svar från miljöpartiets inbjudare som låter mycket kryptiskt.

Enligt styrelsen hade personen uppgiften att sköta inbjudan och planeringen men någon inbjudan gick aldrig ut till mig.Uppenbart har styrelsen i Miljöpartiet i Varberg förtroende för denna personens agerande och jag bedömer då att de ställer sig bakom agerandet.

"Oavsett vad krisgruppen kommer fram till är jag inte nu eller framöver intresserad av kommunikation med dig Pierre. Eller någon som står bakom det du gjort mot så många engagerade miljöpartister.
I det här fallet rör det sig om en sammankomst i majoriteten.
Alla förtroendevalda är inbjudna.(märk väl jag fick aldrig inbjudan)
Men jag har ingen skyldighet att kommunicera med dig eller andra som gör mig illa.
Den rätten tar jag mig.
Så sluta kontakta mig."

I miljöpartiets Varberg behandlar man inte sina förtroendevalda lika.

1 kommentar:

jeanette sa...

Men vad sjutton är detta för stil, snacka om att utesluta en person...
Är inte ok över huvud taget, tycker du skall gå vidare med detta...