< div id=”header ”>< / div>

fredag 15 augusti 2014

Jag är grön piratfeminist och står närmast två gröna män!


Nu har jag gjort valkompassen igen och ligger i gränslandet grön piratfeminist. Jag matchades nu när antalet riksdagskandidater satt fart att proflera sig och jag har blivit mer pirat än feminist som jag var förra gången att tendera att rösta på en MAN i riksdagsvalet.



Jag rekommenderas att antingen välja Hans Leghammar eller Stefan Edlund i riksdagsvalet. Inte för att de kommer att kryssa sig förbi Agneta Börjesson som står etta på MP-listan utan för att jag i min valkompass fick dem lite före Agneta denna gången.

Jag är alltså grön piratfeminist i Valkompassen och bland realistiska kandidater är det mina halländska gröna män som inte står direkt i främsta toppen som man rekommenderar mig att lägga min röst på.

Inga kommentarer: