< div id=”header ”>< / div>

onsdag 27 augusti 2014

Förtidsröstningen har börjat ....jag har röstat!

Har tre centrala förtida lokaler att bevaka som ger mig gott med motion att hålla reda på...hann ändå med en tripp på torget i valbyn där alla partierna står

400 röstande i två av vallokalerna redan vid fyratiden på eftermiddagen visar på ett stort intresse att få det gjort och ha bestämt sig.

Alla har inte gjort det och många kommer att förtidsrösta.

Har vi nått ut? Fattar de att det är viktigt med KRYSSRÖSTER. Räcker valsedlarna?

Vad är intressant att fokusera på för väljare som ännu inte bestämt sig? Var ska krutet läggas.

Tänkte kört en ren personvalskampanj men lagt om lite strategin.

Vi måste bygga LAG ingen gör sig att bara köra sitt eget race. Det gäller att samarbeta hitta kompromisser men ändå att det ska finnas ventiler för sina frågor.

Jag har det så länge jag är invald motionsrätt, kunna ställa interpellationer och frågor. Jag har två kf kvar av den gamla valperioden att harva av. So lets go on!

Inga kommentarer: