< div id=”header ”>< / div>

lördag 21 juli 2012

Blogginlägg nr 1000!

Då har jag alltså bloggat 1000 blogginlägg av varierande kvalitét. Mycket gnäll, mycket personligt och ibland bara refererande. Syftet med en blogg är att få överblick över tankar, politiska inriktningar och vara ett salt i såren på orättvisor och makthavare.

Jag vill inte framstå som en propagandist för ett visst parti men vill naturligtvis ha MAJORITET för något som pekar i "grön" riktning och det är inte så säkert att jag och miljöpartiet har samma syn på detta. Märker jag inga förändringar i min egen vardag är det svårt att upptäcka guldkornen om man själv sitter fast i gyttjan.

Dessutom när man lokalt bor granne med stans största parkeringslösning för bilar är det svårt att få naturutrymme för egna upplevelser i min direkta närhet som boende mittistan.Jag tänkte sätta punkt för bloggen här men har insett att kommer jag inte med nya inlägg så kommer mina äldre inlägg att dominera på Goggle och det är inte alltid min mening.

Så jag fungerar på likt grisen Särimner att återuppstå inte en ny blogg för tillfället utan fortsätter här. Dels har jag två år kvar av mitt politiska uppdrag som ersättare, dels har jag ingen framtidsplanering själv som jag är nöjd med. Det enda jag är nöjd med är att jag har teknisk utrustning för att blogga vidare hemma och det är inte dåligt.

Inga kommentarer: