< div id=”header ”>< / div>

lördag 5 maj 2012

Mot peakblogg som miljöpartist!

Snart dags att pensionera denna bloggen. Jag har gjort över 950 inlägg och tänker göra 50 stycken till här. Jag tänker inte sluta blogga men tycker inte jag kan göra så mycket mer i just denna blogg. Gamla blogginlägg går att hitta på Goggle och i SÖK-rutan den tomma rutan nere till vänster. Skriv ämne där bara.

Ursprungligen var bloggen tillkommen för att jag som kandidat inför valet 2010 i miljöpartiet skulle skriva lite om grön politik och sedan efter valet vad jag som förtroendevald uträttar i politikens aktvitetsfält. Jag finner att jag inte får den plats i miljöpartiet som jag anser mig behöva för att få något uträttat och har inte heller gehör för de idéer jag sitter inne med.

Det är naturligt att jag går åt ett håll och miljöpartiet åt ett annat. Själv hänger jag med ett tag till som ersättare i kommunfullmäktige i Varberg men anser mig fått nog av själva miljöpartiet som jag i dags dato fortfarande är medlem i.......

Inga kommentarer: