< div id=”header ”>< / div>

måndag 29 november 2010

Bra inslag om MP i SVT FORUM

Måndagen var en heldag att följa Miljöpartiet på SVT FORUM . Naturligtvis är det roligt att många tar sig besväret att ta sig till Västerås med allt vad det innebär. Att sitta framför tv:n och slappna av gör att jag får bättre nytta av vad de som står framme vid podiet har att komma med och jag ser tydligt vad som står på bildskärmen. Jag använder i huvudsak sociala medier och tror inte det lämpar sig om det gäller att trängas uppe på ett jätteevenemang byggd på mingel och med pressade tidscheman hitta olika korridorer. Jag var med i Örebro och det var tillräckligt att hålla reda på sig själv och allt utbud som var där så jag avstod årets arrangemang.Vintern är inte min årstid. Inte SJ:s heller.

Inga kommentarer: